automotive art by dennis

dumped!

mr. plow returns!

Advertisements

22 responses

  1. dropjay

    That thing is looking BUFF Dennis ! I’m loving he black fender mirrors.

    February 11, 2010 at 1:15 am

  2. dsalni

    thanks Jay!

    i really gotta bring the nose down a little and swap some early Z turn signals in.. along with some other nip/tuck business.

    btw, keep an eye out for that print! you should have it any day.

    February 11, 2010 at 1:21 am

  3. Freddy

    Yeahh! Tough and snow plowing MI!!

    February 11, 2010 at 8:58 am

  4. Koich

    Just couldn’t keep it in the garage huh? 😉

    February 11, 2010 at 11:43 am

    • dsalni

      i know.. i try to never drive the summer cars in winter, unless it’s a freak weather day and it’s dry.. but everytime it would snow and i’d see an empty white street at night, with a street light illuminating everything, i’d get so tempted to snap a few shots! so i finally gave in.. gave me a good reason to finally shovel the driveway too LOL!

      February 11, 2010 at 12:13 pm

  5. So nice!

    February 11, 2010 at 12:05 pm

  6. great job! when are we going to see a hi-res desktop for this? my 27″ LCD needs some new love!

    February 11, 2010 at 12:50 pm

    • dsalni

      man, i wish the photo was worthy of a 27″ monitor.. at 100% it gets real grainy and blurry. i need more practice standing in the middle of the street a midnight, shooting my car and making sure there’s no cars creeping up on me LOL 😀

      February 16, 2010 at 12:54 am

  7. i LOVE that under-taillight spoiler! what a fantastic idea!

    February 11, 2010 at 5:27 pm

    • dsalni

      lol.. it’s all your’s once it’s off the car.

      February 11, 2010 at 5:37 pm

      • haha, i’m running the metal bumpers though so i don’t think it would look that great…

        February 14, 2010 at 1:23 am

    • Us 280Z guys are plagued by it, since it just filled the empty void between the bumper and the 280 bumper cavity (bumper strut compression allowance). I;d rock mine like yours Dennis, but the prev. owner shaved it off and filled the holes.

      February 14, 2010 at 4:21 pm

      • dsalni

        I’ve been meaning to remove it forever now.. since it’s tack welded in place, i’d rather do a proper job removing it, instead of just ripping it off and saying “there, it’s gone.” it really doesnt bother me all that much, but it does get a lot of questions and comments, as you can see….

        February 15, 2010 at 11:38 am

  8. NOICE! I’m plowing too, not so much now that I broke the front lip.

    February 11, 2010 at 7:13 pm

  9. Tim Lanson

    Hi there, i’m a Gonzo Freelance Auto writer and was wondering if you could drop me an e’mail, i’d like to do a feature for the website I post on and possibly a feature for one of the British car mags. Kind Regards… and loving the ride!

    Tim

    February 12, 2010 at 5:40 am

  10. A WEBER

    AWESOME!!!!! Can’t wait to see the void solution.

    February 15, 2010 at 10:13 am

  11. Absurd in the best way. Who do I make the check out to?

    February 20, 2010 at 2:21 pm

    • dsalni

      ME! lol name your price! 🙂

      February 20, 2010 at 2:37 pm

  12. Damn, I’m so jealous. Such a cool Z car

    February 24, 2010 at 8:19 pm

  13. I’m assuming this isn’t your daily. Looks good though.

    February 25, 2010 at 8:11 pm

    • dsalni

      yeah, far from it. i’d love to have permitting weather to drive it daily though.

      February 25, 2010 at 8:57 pm

  14. Incredible! I can only dream.. haha. added you to our blogroll btw!

    March 9, 2010 at 2:17 am